Подпишись

* Вы будете получать самые интересные новости Украины

Трендовые новости
26 Июл 2021

Blog Post

Все рубрики

Реформа по диспетчерським в Києві «буксує» або краще в лiфтi не застрягати… | Everyday in Ukraine 

09-Oct-2013

Автор : Роман Игоревич

Рубрика : Everyday.in.ua, ВИБОРИ 2015, Власть, ЖКХ, Киев, Общество, Разруха, Социальная жизнь Киева

Метки: Влада, диспетчерська служба, ЖКХ, знову покращення, лiфти, Микола Даневич, Покращення, покращення для киян, Попов, разруха

Київ, як повелось вже останнім часом, став експериментальним майданчиком для  втілення самих сміливих ідей команди О.Попова. Таким черговим ноу-хау в столиці стало закриття диспетчерських служб при ЖЕКах, а взамін створення в кожному районі Центральної диспетчерської служби.

ХОЧУ ПОВІДОМИТИ ОЛЕКСАНДРУ ПОПОВУ – ЯКЩО ВАШІ ВІДПОВІДНІ СЛУЖБИ ЗАПЕВНЯЮТЬ ВАС, ЩО ЕКСПЕРИМЕНТ ВИЯВИВСЯ ВДАЛИМ, НЕВІРТЕ!!! Тому, що вдалим він є лише для Ваших підлеглих, а не для киян. Можливо, це дозволило скоротити бюджет і нове впровадження має оптимізувати роботу, але на практиці працює погано і мешканці Києва новими диспетчерськими незадоволені.

На чисельних зустрічах з киянами, доволі часто люди скаржаться, що коли застряють в ліфтах будинків, то змушені  знаходитись там більше години, адже пів години витрачається лише на те, щоб додзвонитися до Центральної диспетчерської служби. І телефонувати приходиться, як правило, зі свого мобільного телефону, так як кнопка виклику не працює. Кажуть «ось так і сидиш в темному ліфті і весь час набираєш номер».

Раніше при аварійних ситуаціях жителі знали куди їм звернутись, де найближча диспетчерська і якого майстра шукати, а тепер, крім того, що і додзвонитись до служби проблематично, та й ще потрібно чекати поки звернення пройде цілий  ланцюг. Також, мешканці розповідали  і про випадки коли Центральна диспетчерська  заявку не прийняла, аргументуючи тим, що  їх будинок не підлягає обслуговуванню. Спілкуючись з місцевою  громадою, неодноразово, чув нарікання, що це новаторство не для людей. Тому, кияни просять покращити роботу новостворених Центральних диспетчерських служб або повернутись до диспетчерських при ЖЕКах.

P.S. Якщо будете телефонувати до Центральної диспетчерської служби, то переконайтесь спочатку, що у вас на рахунку вдосталь коштів, адже до того, як включиться оператор, вам доведеться хвилин тридцять слухати якусь з відомих опер.

________________________________

Микола Даневич,

столичний громадський діяч, для everyday.in.ua©

Related posts