Новини Евро 2012, а також 2 великих фото звiти!

Протягом останніх півтора роки Україна приголомшила увесь світ темпами підготовки до єврочемпіонату. Наздогнавши протягом 2010-го графіки виконання робіт на ключових об’єктах, країна утримує максимальні темпи підготовки, яка наближається до завершення.

На початок червня, за рік до старту турніру, УЄФА оцінила ступінь готовності країни в 80%. І президент спілки Мішель Платіні, і генсек організації Джанні Інфантіно визнають, що нема жодного критичного об’єкту. Представники влади останнім часом запевняють, що ніяких ризиків щодо проведення чемпіонату немає. «В Україні не існує жодних ризиків у підготовці. На сьогодні у нас немає жодного об’єкту, який міг би поставити під сумнів проведення Євро в Україні», – заявив нещодавно Віце-прем’єр-міністр – Міністр інфраструктури України Борис Колесніков.

Стрімкі зміни в підготовці можна прослідкувати на стадіонах, які на початку 2010-го були віднесені до критичної зони ризику.

НСК «Олімпійський», готовність 90%

Так, НСК «Олімпійський», реконструкція якого розпочалась у 2008-му, у березні 2010-го був готовий на 35%, відставання від графіків – 6 місяців. Тоді експерти УЄФА ставили під сумнів можливість проведення на НСК фінального матчу чемпіонату Європи 2012 року з футболу. З виявлених недоліків: відсутня робоча документація (протягом двох років роботи велися без кінцевих проектних рішень), щомісячне невиконання планів робіт більш ніж на 50%, відсутня координація всіх процесів з реконструкції комплексу та несвоєчасна оплата робіт.

Березень 2011-го – бачимо кардинальні зміни: 77%, встановлено усі 80 колон для покриття, розпочато підйом вантової системи, 3 тисячі робітників працюють цілодобово.

У серпні 2011-го – стадіон готовий приблизно на 90%. На конструкцію даху натягнуто 25% мембрани, змонтовано 20 тисяч сидінь, розпочались газонні роботи, повним ходом йде внутрішнє оздоблення приміщень.

Новий стадіон у Львові, готовність 75%

Львівський стадіон у березні 2010-го виглядав ще гірше: 15% готовності, відставання в 6 місяців. Експерти УЄФА ставили під сумнів можливість проведення матчів фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу на Львівській арені, стадіон занесений УЄФА до чорної (максимальної) зони ризику. На додачу виявлені недоліки: відсутність ефективної організаційної структури, відсутність робочої документації та конфлікт між замовником, генпідрядником та проектувальником.

У березні 2011-го на об’єкті – вже 55% готовність. Встановлено залізобетонний каркас чаші, вісімнадцять секцій металоконструкції покрівлі. Завершується зведення залізобетонного каркасу 5-го поверху адміністративного корпусу. І якщо в серпні 2010-го адміністративний корпус арени був готовий на 5%, а сьогодні – вже близько 90%. У вересні планують повністю закінчити дах арени і почати серйозну роботу над футбольним полем. Загальна готовність арени – 75%.

Донбас Арена та стадіон Металіст в Харкові, готовність 100%

Вже через два місяці, у жовтні, Україна обіцяє здати дві арени у Києві та Львові. Уся країна відраховує дні до запуску цих стадіонів. Після цього готовим буде повний комплект стадіонної інфраструктури. Адже «Донбас Арена» у Донецьку та «Металіст» в Харкові, що будувались за приватні кошти, були здані в експлуатацію ще в 2009 році.

Міжнародний аеропорт Бориспіль, готовність терміналу «D» 60%, готовність терміналу «В» 90%

Щодо аеропортів тут ситуація також дала свої результати. У МА «Бориспіль» готовність терміналу «D» становить 60%, готовність реконструйованого «В» – 90%, термінал «F» зданий минулого року. Аеропорт «Бориспіль» після Євро-2012 матиме два головні термінали: термінал «D» (здача в експлуатацію в грудні 2011-го), який зможе приймати 12 млн. пасажирів в рік, що в два рази перевищує сьогоднішній пасажиропотік в Борисполі, а також термінал «F», який після чемпіонату 2012 року буде переданий для виконання бюджетних перевезень і чартерних рейсів.

Міжнародний аеропорт Львів, готовність терміналу 65%, готовність аеродрому 49%, готовність зовнішніх інженерних мереж – 13%

У Львівському аеропорту тривають роботи з будівництва пасажирського терміналу (готовність – 65%) та реконструкції ЗПС (готовність – 49%), зовнішніх інженерних мереж – 13%. Будівельні та реставраційні роботи у львівському аеропорту виконані і зараз проводяться внутрішні роботи. Львів у листопаді здасть термінал, а в грудні 2011-го – перон.

Донецький та харківський аеропорти, будуть відкриті до кінця 2011 року

У грудні повністю завершиться будівництво нового пасажирського терміналу аеропорту в Донецьку. Донецький аеропорт є другим за площею в Україні. Він може приймати будь-які існуючі в світі літаки. У липні аеропорт здав нову злітно-посадкову смугу. Донецьк спочатку запустить нову злітно-посадкову смугу (жовтень 2011-го), а в грудні відкриє новий термінал.

Харків, який запустив новий аеровокзал ще в серпні минулого року, планує в листопаді здати аеродиспетчерську вежу, а в грудні – запустити нову ЗПС.

Щомісячно 15 тисяч робітників отримують 130 мільйонів гривень зарплати

Без перебільшення, такий прорив був зроблений чи не вперше в історії України. Говорячи про секрет успіху, Борис Колесніков зізнався, що дякувати треба менеджменту і будівельникам, які працювали на об’єктах вдень і вночі за будь-якої погоди. «Хочу подякувати всім українським будівельникам та інженерам, які зробили неможливе в 2010-му році. Не хотілось би, щоб будівельники працювали на рівні подвигу, тим не менше, цей рік був саме таким. Сьогодні в українського уряду нема жодного серйозного ризику, який міг поставити під сумнів не те, що турнір, а хоча б найменшу складову турніру. Все буде готове чітко в терміни, встановлені УЄФА», – зазначив Борис Колесніков.

А дякувати є кому. Щодня на об’єктах майбутнього турніру з урахуванням дорожньо-транспортної інфраструктури працюють 40 тисяч українців. Зокрема, НСК «Олімпійський» реконструюють 3000 осіб на добу, на львівському стадіоні працюють 600 чоловік, в МА «Бориспіль» – 1600 працівників, у львівському та донецькому аеропортах – по 450 робітників, в аеропорту «Харків» – 300 осіб. Загалом на будівельних євромайданчиках України задіяно 40 генеральних підрядників та 400 суміжних компаній. Ці цифри лише доводять, що підготовка до Євро – масштабний національний проект. І отримання щомісячно 130 мільйонів зарплати 15 тисячами робітників – вже значущий соціальний ефект від проекту. Загальна кількість залучених до підготовки єврооб’єктів працівників становить майже півмільйона осіб.

Українські дороги, готовність 70%

(Everyday.in.ua: Тут мы ну ни коем образом не согласимся…стадионы ещё ладно, но дороги у нас в очень плачевном состоянии…)

За роки підготовки оновилось також готельне господарство. Завдяки приватним інвестиціям вже побудовано до 70 готелів. Щодо доріг, лише цього року в Україні відремонтують і побудують 1,2 тис. км автошляхів. Загалом країна планує оновити до Євро 1,7 тис км. Експерти Нацагенства Євро-2012 (Укрєвроінфрапроект) оцінюють загальний стан готовності доріг до чемпіонату – 70%. Особливу увагу уряд також приділяє розвитку сучасного громадського транспорту в Україні. Оскільки заміщення індивідуальних автомобілів сучасним і комфортним громадським транспортом, сприяє підвищенню безпеки руху.

Фотозвiти:

Олiмпiйський

Львiвський

А також: 3-Д презентацiя Аеропорту Бориспiль

Велике спасибi сайту: http://stadion.lviv.ua/ за Iнформацiю.

Роман Игоревич

Admin of an www.everyday.in.ua web site

Next Post

МВД считает водителей "передастами": непередачу документов приравняли к неповиновению!

Пн Авг 15 , 2011
Во-первых, поздравляем всех с первым понедельником без доверенностей и техосмотра. Закон об отмене этих «бумажек» уже вступил в силу, а вместе с ним всплыли очередные подводные камни. Еще на прошлой неделе во многих СМИ обсуждалась новая тема — передавать гаишникам документы или только показывать? Обсуждение этого вопроса родилось из-затого, что […]

Analytics Plugin created by Web Hosting